ZorgDomein
Werkt in de praktijk

Het platform van ZorgDomein helpt zorgverleners met het vinden, kiezen en regelen van zorg. Meer dan 90% van de huisartsen gebruikte ZorgDomein al, maar het aantal eerstelijnspraktijken op het platform kon nog wel wat omhoog. Aan ons de taak om dat voor elkaar te krijgen.

Samen met ZorgDomein ontwikkelden we het campagneconcept: ‘ZorgDomein. Werkt in de praktijk’. Een bold statement met een dubbele laag. Want naast dat we vertellen dat het platform werkt, vertellen we ook dat ZorgDomein in jouw fysieke praktijk werkt. Het thema dwingt je bovendien om je claim te bewijzen. Waardoor alles wat je communiceert aan overtuigingskracht wint. En dat werkt, in de praktijk.

ZorgDomein weet wat er speelt in de zorg

In de campagne zetten we een duidelijk herkenbaar voorwerp, dat staat voor de oude en inefficiënte manier van werken, tegenover de nieuwe, moderne oplossing van ZorgDomein. We targetten de grootste beroepsgroepen binnen de eerste lijn op LinkedIn en Twitter. Op campagnepagina’s, volledig ingericht op de doelgroep, konden specialisten whitepapers downloaden. Hiermee verzamelden we e-mailadressen van geïnteresseerden en lieten we tegelijkertijd zien dat ZorgDomein weet wat er speelt in de zorg.

ZorgDomein weet wat er speelt

De campagne was een groot succes! Naast vele downloads en verzamelde e-mailadressen, genereerden we in totaal 2,9 miljoen impressies.

2.9MLN

impressies

Meer cases