Cosun
De toekomst is plant
Cosun ken je misschien van de merken Aviko en Van Gilse. Maar deze agri-foodcoöperatie maakt meer dan alleen frietjes en stroop. Cosun bouwt samen met haar leden-akkerbouwers aan een plantaardige toekomst. En heeft als missie om de kracht van planten optimaal benutten. Zo gebruikt zij gewassen van wortel tot blad, en verwerkt deze in plantaardige alternatieven voor voeding, verzorgingsproducten en energie. Daarom stellen wij: De toekomst is plant
Samen met Branddoctors ontwikkelden we de campagneregel. Een zelfverzekerde regel waarmee we Cosun op de kaart zetten als coöperatie van de toekomst. Daarnaast bepaalden we een strategie om Cosun's missie breed te verspreiden. Zo kon je Cosun een tijdlang spotten langs de snelweg, in kranten en vakbladen, op social media en horen op de radio.
Herkenbaarheid en verbinding van alle uitingen
We hadden een breed speelveld, met uitingen online en offline. Hierdoor was herkenbaarheid en verbinding van de uitingen extra belangrijk. We kozen daarom voor beide fases van de campagne dezelfde strakke stijl en beeld dat snel te herkennen is. Waarbij het jonge meisje staat voor de volgende generatie.
En aangezien de doelgroep (opnieuw) kennis moest maken met Cosun, stelden we de coöperatie eerst even voor. In de tweede fase zoomden we in op de belangrijkste thema’s en laten we zien wat Cosun doet voor een plantaardige toekomst.
Resultaten
Het resultaat mag er zijn! We combineerden offline en online media en lieten op de kanalen verschillende type uitingen zien. Dit maakte dat de campagne alle verwachtingen en vooropgestelde KPI’s overtrof. En wat bleek? De uitingen waren niet alleen een lust voor het oog, ze wekten ook nog eens interesse om door te klikken.
9.7M
Impressies
94.6K
Clicks
100.6K
Websitesessies
Meer cases
HEINEKENCreatief strategisch partnerschap
HeroNiemand de deur uit zonder B’tween
Cappuccino
of espresso?
Kom langs in de Pastoe Fabriek om kennis te maken! Bel, app of mail Bert via 06 21 59 34 04 of bertdejong@vuurfusionlab.nl