HEINEKEN
Creatief strategisch partnerschap

De hele wereld kent Heineken. Een merk waar we als Nederlanders met recht trots op mogen zijn. Wij werken al jaren zij aan zij samen met HEINEKEN aan verschillende projecten, gericht op de consument en de horeca. 

Heineken Biertegoed

Met Heineken Biertegoed kunnen consumenten tegoed bij een Heineken-aankoop in de supermarkt verzilveren voor een biertje in de horeca. Zo wordt een brug geslagen tussen retail en horeca. Voor ons een breed project waarin we verantwoordelijk waren voor alle communicatie van en naar horecazaken. Van het formuleren van strategieën en het uitwerken van content in tekst en video, tot het creëren van offline en online communicatiematerialen. Daarbij werkten we aan de inhoud van de app en de campagne voor het stimuleren van app downloads.

BLADE

De BLADE is een revolutionair compact tapsysteem gericht op het MKB en de kleine horeca. We formuleerden de propositie, strategie en marktbenadering en kwamen met de kernbelofte ‘Altijd en overal een perfect tapbiertje’. En omdat een perfect tapbiertje bruist, maakten we cinemagraphs om het bier tot leven te brengen.

HEINEKEN & Sligro

Toen HEINEKEN en Sligro in 2017 een strategisch partnerschap zijn aangegaan, startten wij met het maken van een plan voor 2019. Dit met als doel om de samenwerking ook in de Sligro vestigingen meer te laten zien. Zo kwamen we onder andere met een volledig nieuwe schappresentatie op basis van een doordachte customer journey. Hierbij stelden we navigatie en inspiratie centraal voor een optimale klantbeleving in de Sligro winkels. Naast dat plan in 2019 verzorgen wij ook nu nog doorlopende voor de bier- en cidercategorie voor Sligro die aansluiten bij de seizoenscampagnes.

Meer cases